כספי- חברת יזמות נדל"ן שמביאה תוצאות!
יזמות נדל"ן של מקצוענים
נעים להכיר, אנחנו חברה שעוסקת ביזמות וניהול פרוייקטי נדל"ן ומתמקדת בעיקר בערי החוף של ישראל. אנו עוסקים באיתור קרקעות לבניה למגורים, ובהתחדשות עירונית באיזורי ביקוש.
קונצרט של הצלחה
כדי להפוך פרוייקט לאומנות אנו משקיעים מחשבה רבה בתכנון מרחב מגורים מודרני ומזמין . אנחנו בוחרים את בעלי המקצוע הטובים ביותר בכל תחום ומשתמשים בחומרי גלם באיכות גבוהה כדי שיהיה לכם כיף לגור בבית שלכם!
מקשיבים לכם
רכישת בית היא העסקה הכי מרגשת ולפעמים הכי יקרה שתעשו. לכן חשוב לנו להעניק לכם שירות צמוד. לתת מענה לשאלות ובקשות שלכם עוד משלב החיפוש המדוייק של הנכס, במהלך תהליך הבניה וגם אחרי שתקבלו את המפתחות ותפרסו בפתח הבית שלכם שטיח עליו כתוב בגאווה - ברוכים הבאים!

הופכים אדמה לזהב
אז מה הסוד של עסקת נדל"ן מוצלחת? אין שום סוד, רק הרבה השקעה ויכולת דמיון. למשל להסתכל על אשכונות ישנות שנבנו לפני עשרות שנים בלב איזורי ביקוש- ולדמיין איך האזור ייראה אחרי המהפך. וכאן באה ההשקעה. האתגר הראשון הוא לאתר את בעלי הקרקע ולגייס אותם להגשמת העסקה ממנה כולם משתדרגים -  הרוכשים נהנים מסביבת מגורים חדשה באזור מרכזי, בעל הקרקע מקבל תמורה גבוהה, העיר מתפתחת  ואנחנו רושמים לזכותנו עוד סיפור הצלחה!
 
שותפים
אברהם יוסף בקנרוט
מנכ"ל שותף
מומחה באיתור הזדמנויות נדל"ן. אחראי על קידום הפרוייקטים הקיימים בצינורות התכנון והביצוע. במשך שנים צבר קשרים עם חברות ואנשי מקצוע שעוסקים בנדל"ן. מתמחה בניהול פרויקטים מוררכבים.
ישראל זילברשטיין
מנכ"ל שותף
מומחה בייזום וארגון קבוצות / עסקאות לרכישת  נדל"ן. מקדם במרץ את המיזמים שלנו בשדה התכנוני והבירוקרטי. אחראי על תפעול והתקדמות הפרוייקטים.
תודה על פניתכם
קיבלנו את פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם